Monday 28 September 2009

LEBARAN PENUH BERERTI BAGI AKU



Raya tahun ini amat bererti bagiku kerana aku sempat bersalaman dengan pemimpin yang aku sanjung selama ini iaitu Tan Sri M..ye lah..mungkin bagi sesetengah orang mereka tidak mempunyai perasaan pun apabila dapat berjumpa dan bersalaman dengan pemimpin yang kita sanjung..malahan sempat jua beliau bertanyakan khabar berita…aku ucapkan terima kasih kepada ayahandaku yang telah memperkenalkan diriku kepada Tan Sri M…bayangkan TPM kita….aku rasa amat hebat sekali…
Berbalik kepada kenyataan ku di atas tadi…iaitu bagi sesetengah orang mungkin merasakan biasa saje..tapi ..mungkin anda yang berpengetahuan pernah belajar teori maslow..iaitu…kita merasakan ‘self actualization’ apabila kita mencapai sesuatu..itulah yanga ku rasa walaupun memang aku tidak mendapat apa-apa pun daripada beliau…duit angpow pun takde….tapi amat bererti bagiku apabila dapat bersalaman dan bersua muka dengan beliau…aku rasa semangat seperti inilah yang semakin luntur dikalangan belia kita sekarang ini…
Tapi yang aku terasa sedikit kelakar apabila Dr Shaharudin iaitu wakil rakyat tempat aku bertegur sapa dengan aku dan bertanyakan “Awak tak nak ganti saya ke????”…heheh….camno nak jawab tu yek…

3 comments:

Anonymous said...

lain kali bergambar dgn TPM la. Pastu boleh taruk posting....hehe

Oced budak Pagoh said...

tak sempat la bro...hehe

BPR said...

tabik spring kat ko cet.... Perasaan yang sama bila aku bersalam ngan Dr 'M' dulu... tapi masa tu tengah hebat perang psyco dengan timbalannya... jadi 50/50 la... sikit kesian kat timbalannya... sikit bangga dengan PM nye... tapi kalo skang nampak benar siapa betul sapa salah..... sabo aje le