Wednesday 17 September 2008

Mukhriz cadang Mahathir sebagai Penasihat UMNO

Assalamualaikum

aku amat menyokong 100% cadangan tersebut sebabnya dari dulu lagi aku dah kata apa salahnya lantik Tun M sebagai penasihat umno ataupun penasihat kerajaan pun ok juga. Bukannya apa, secara tidak langsung dapat meneruskan lagi kesinambungan daripada pemimpin terdahulu, Ini tidak...dipinggirkan terus. Kadangkala aku terfikir walau setinggi mana pun duduknya pemimpin tertinggi kita ini kadangkala otak mereka tak lah hebat sangat. Aku yang cikai ni pun boleh terfikir perkara ini. Aku nak bersuara tapi sejauh mana le suara aku ini.

Syabas Muhyiddin dan Mukhriz, diharapkan MT nanti terima le cadangan ini. Seruan kepada semua ahli MT ....anda dilantik setelah mendapat kepercayaan perwakilan so..jalankan tanggungjawab anda....jangan hanya diam tanda setuju tetapi dalam hati memberontak....

ok sekian dulu....

No comments: